Re-Balance therapie

Therapie vorm waar massage en counseling samen komen en van toepassing bij o.a.;  Burn out, trauma,  onrust, slecht slapen, hoofdpijn, hormonale problematiek.

Sportmix massage

Een mix van een stevige sportmassage en ontspanning. Van toepassing bij o.a.;
Alle stress gerelateerde klachten ( RSI, nek/schouders), migraine, slijmbeursontstekingen, sportblessures, ischias, fybromyalgie, restless legs.

Klachtgerichte massage

Hier wordt specifiek de klacht(en) en de eventuele ongemakken beoordeeld en behandeld. Van toepassing bij o.a.;  Spier en/of gewrichtsklachten, hoofdpijn, spijsverteringsproblematiek. Ontspant spieren, maakt pezen, gewrichten en spieren soepeler.

Cupping

Cupping is een eeuwenoude techniek waarbij een siliconen of plastic cup vacuüm wordt getrokken op de huid en van toepassing bij o.a.; Spierknopen, slechte doorbloeding, knie-, nek-, rug- , schouder- en hoofdpijn, menstruatie en/of spijsvertering klachten. Ook zeer effectief bij cellulitis.

Hoofd - Gezicht massage

Zeer effectief om de spanningen in hoofd, nek, gezicht en schouders los te maken. De onrust in het hoofd te reduceren. Ontspanning voorop.

Ontspanningsmassage

Hier wordt uitsluitend gemasseerd in de buitenste lagen van het spierweefsel. Van toepassing bij o.a.; Spanning/stress, slapeloosheid, hormonale problemen, alle soorten pijnen, vermoeidheid en meer.

Voetmassage

Een aanrader waar ook je organen baat bij hebben. Van toepassing bij o.a.; het stimuleren van de doorbloeding van de voet en het lymfesysteem. Het gaat de algehele vermoeidheid tegen en werkt gunstig bij onrustige benen of drukte in je hoofd.

-Meer informatie

Maak jouw eigen website met JouwWeb