Rebalance therapie

Therapie vorm waar massage en counseling samen komen en van toepassing zijn op de volgende klachten en doeleinden;  Burn out, trauma, relatie problematiek, onrust, slecht slapen, hoofdpijn. Meer informatie

Sportmix massage

Een mix van een stevige sportmassage en ontspanning. Van toepassing op de volgende klachten en doeleinden:
Alle stress gerelateerde klachten ( RSI, nek/schouders), migraine, slijmbeursontstekingen, sportblessures, ischias, fybromyalgie, restless legs. Meer informatie

Klachtgerichte massage

Hier wordt specifiek de klacht(en) en de eventuele ongemakken beoordeeld en behandeld en van toepassing op de volgende klachten en doeleinden: Uiteenlopende klachten. Spier en/of gewrichtsklachten, hoofdpijn, spijsverteringsproblematiek. Ontspant spieren, maakt pezen, gewrichten en spieren soepeler. Meer informatie

Cupping therapie

Cupping is een eeuwenoude techniek waarbij een siliconen of plastic cup vacuüm wordt getrokken op de huid en van toepassing op de volgende klachten en doeleinden:  spierknopen, slechte doorbloeding, knie-, nek-, rug- , schouder- en hoofdpijn klachten. Vermindering cellulitis. Menstruatie en darm/spijsverteringsklachten en meer. Meer informatie

Deelbehandelingen

Hier kies je uit de combinatie van behandelingen welke voor jou van toepassing zijn. Bijvoorbeeld  combi gezicht- hoofd. Combi armen -rug. Combi rug- benen. Meer informatie

Ontspanningsmassage

Hier wordt uitsluitend gemasseerd in de buitenste lagen van het spierweefsel. Van toepassing op de volgende klachten en doeleinden: Spanning/stress, slapeloosheid, hormonale problemen, alle soorten pijnen, vermoeidheid. Meer informatie

Voetmassage

Een aanrader waar ook je organen baat bij hebben en van toepassing op de volgende klachten en doeleinden: stimuleert de doorbloeding van de voet en het lymfesysteem.  Gaat de algehele vermoeidheid, onrustige benen, drukte in je hoofd tegen. Meer informatie