Triphala voor je huid

Gepubliceerd op 26 april 2023 om 12:35

Triphala is een ayurvedisch voedingssupplement van hoogwaardige zuivere kwaliteit. Dit is DE pijler binnen de Ayurvedische leer. Het kent vele helende eigenschappen vanuit de vruchten Amalaki, Bibhitaki, en Haritaki. Het wordt in India als geneesmiddel gebruikt.

Een van de Ayurvedische principes is dat ziekte, klachten en problemen ontstaan wanneer het spijsverteringsstelsel niet goed werkt. Triphala werkt aan het onderhoud van het spijsverteringsstelsel en het herstel van een verstoorde darmwerking.

Vanwege de talrijke gezondheidsvoordelen wint Triphala het over de hele wereld aan populariteit. Ze kent een hoog gehalte aan antioxidanten en vitamines.

# Amalaki werkt mee aan weefselverjonging en gaat zo veroudering tegen. Het is rijk aan vitamine C, aminozuren, mineralen en antioxidanten. Bevordert de spijsvertering en een herstellende en ontstekingsremmende werking.

# Bibhitaki behandeld bacteriële en virale infecties. Heilzaam voor darmen en longen en reinigt de lever.

# Haritaki is ook zeer heilzaam voor de darmen en stimuleert de spijsverteringsenzymen en helpt bij de opname van voedingsstoffen.

Triphala houdt de darmen gezond en voorkomt dat giftige stoffen de lichaamsprocessen en hormonenhuishouding verstoren

Omdat het goed ontgiftend werkt heeft dit tevens grote voordelen voor je huid. Van binnenuit wordt je huid als het ware behandeld. Triphala kent ontstekingsremmende en antioxiderende eigenschappen en kunnen helpen bij de genezing van sommige huidaandoeningen. Het heeft het vermogen om wondgenezing te bevorderen en huidveroudering te vertragen. Het helpt bij de behandeling van acne, droge huid en donkere kringen onder de ogen. Het helpt bij verjonging, het hydrateren en verzachten van de huid.

• Triphala is een puur en zuiver supplement, precies zoals de natuur het heeft bedoeld.
  • Nauwkeurig gestandaardiseerd op de verhouding tussen de 3 vruchten, amalaki, bibhitaki en haritaki
  • Brede werking aan actieve stoffen, voor een goed resultaat
  • Vegan capsules die vrij zijn van chemische of andere toevoegingen (glutenvrij, geen geur- smaak- of kleurstoffen, gistvrij, lactose vrij, suikervrij)

Contra indicaties voor Triphala;

- Niet gebruiken bij bloeddrukverlagende medicijnen en/of hartmedicatie

- Niet gebruiken bij gevoeligheid voor diarree

- Beslist niet gebruiken bij zwangerschap en of borstvoeding

Triphala is een fantastisch supplement dat boordevol gezondheidsvoordelen zit. Het is echter geen vervanging van je dagelijkse voeding en mag de dosis niet overschreden worden. Het supplement kan gedurende een langere periode worden gebruikt.

De effecten zullen per individu verschillen maar het heeft voor iedereen een positieve invloed op zowel de fysieke als mentale gezondheid!

Bestel hier

90 capsules € 39,95

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb